01
JAK DZIAŁAMY
Jak działamy?
1. OKREŚLENIE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM
Z każdym klientem szczegółowo ustalamy zakres obsługi oraz warunki jakie będą przez nas realizowane. Każdego klienta traktujemy indywidualnie – proponujemy rozwiązania dostosowane specjalnie do jego potrzeb.
2. DOBÓR WARSZTATÓW
W zależności od zakresu obsługi i potrzeb klienta, dopasowujemy dla niego najlepsze lokalizacje.
3. INFORMACJA O WARUNKACH BIEŻĄCEJ OBSŁUGI
Szczegółowe warunki współpracy wprowadzane są do systemu informatycznego tak, aby na każdym etapie realizacji usługi pracownicy PSF czy też warsztatu mogli ją poprawnie wykonać. Aplikacja zapewnia stały kontakt online na linii: BOK PSF – Warsztat – Klient.
4. OBSŁUGA BOK
Usługi realizowane są przez nasze nowoczesne biuro obsługi klienta, które jest sercem działalności PSF. BOK tworzą profesjonalni i odpowiednio przeszkoleni konsultanci, których praca wspierana jest przez nowoczesne rozwiązania informatyczne oraz telekomunikacyjne.
5. KONTAKT NA LINII KLIENT – PSF – WARSZTAT
Pracę BOK usprawnia nowoczesny system teleinformatyczny. Centrala telefoniczna gwarantuje sprawną obsługę wielu połączeń i kierowanie rozmów do poszczególnych działów. PSF Connect oraz funkcja generowania i wysyłania sms-ów z aplikacji usprawnia komunikację oraz wspiera cały proces obsługi klienta.
6. ROZLICZENIE I SZCZEGÓŁOWE RAPORTY
Nasi konsultanci monitorują przebieg naprawy od momentu wjazdu samochodu do serwisu, aż po oddanie go użytkownikowi po zakończeniu usługi.
02
KORZYŚCI