01

JAK DZIAŁAMY

Jak działamy?

1. OKREŚLENIE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM

Z każdym klientem szczegółowo ustalamy zakres obsługi oraz warunki jakie będą przez nas realizowane. Każdego klienta traktujemy indywidualnie – proponujemy rozwiązania dostosowane specjalnie do jego potrzeb.

2. DOBÓR WARSZTATÓW

W zależności od zakresu obsługi i potrzeb klienta, dopasowujemy dla niego najlepsze lokalizacje.

3. INFORMACJA O WARUNKACH BIEŻĄCEJ OBSŁUGI

Szczegółowe warunki współpracy wprowadzane są do systemu informatycznego tak, aby na każdym etapie realizacji usługi pracownicy PSF czy też warsztatu mogli ją poprawnie wykonać. Aplikacja zapewnia stały kontakt online na linii: BOK PSF – Warsztat – Klient.

4. OBSŁUGA BOK

Usługi realizowane są przez nasze nowoczesne biuro obsługi klienta, które jest sercem działalności PSF. BOK tworzą profesjonalni i odpowiednio przeszkoleni konsultanci, których praca wspierana jest przez nowoczesne rozwiązania informatyczne oraz telekomunikacyjne.

5. KONTAKT NA LINII KLIENT – PSF – WARSZTAT

Pracę BOK usprawnia nowoczesny system teleinformatyczny. Centrala telefoniczna gwarantuje sprawną obsługę wielu połączeń i kierowanie rozmów do poszczególnych działów. PSF Connect oraz funkcja generowania i wysyłania sms-ów z aplikacji usprawnia komunikację oraz wspiera cały proces obsługi klienta.

6. ROZLICZENIE I SZCZEGÓŁOWE RAPORTY

Nasi konsultanci monitorują przebieg naprawy od momentu wjazdu samochodu do serwisu, aż po oddanie go użytkownikowi po zakończeniu usługi.

02

KORZYŚCI

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU

Dążymy do tego, aby niemal całkowicie odciążyć naszych klientów od bieżącej pracy związanej z nadzorem floty samochodowej.
 

KOMPLEKSOWA I JEDNOLITA OBSŁUGA

Oferujemy kompleksową i jednolitą obsługę serwisową pojazdów na terenie całego kraju na jednakowych i ustalonych z klientem warunkach handlowych.
 

OPIEKA 24H/7

Biuro Obsługi Klienta PSF czuwa nad flotami samochodów przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
 

KONTROLA KOSZTÓW

Klient może powierzyć nam całkowitą kontrolę kosztów i oszczędności w zakresie utrzymania floty pojazdów w firmie.
 

INDYWIDUALNA POMOC

Nasi doradcy doskonale znają potrzeby swoich klientów, dzięki czemu mogą mieć pewność, że znajdą u nas pomoc w każdej sytuacji.
 

BEZPOŚREDNI DOSTĘP DO INFORMACJI

W obecnych szybko zmieniających się warunkach rynkowych najcenniejsza jest informacja. Dzięki naszym rozwiązaniom systemowym nasi klienci zyskują bezpośredni dostęp do wszystkich istotnych danych.
 

BEZGOTÓWKOWE ROZLICZANIE

Wszystkie usługi wykonywane w ramach umowy rozliczane są bezgotówkowo.
 

ZBIORCZA FAKTURA

Aby zapewnić porządek i transparentność rozliczenia, klient otrzymuje jedną zbiorczą fakturę wraz ze szczegółowym raportem wykonanych usług dla poszczególnych pojazdów.
 

MONITORING JAKOŚCI SERWISÓW

Stale kontrolujemy pracę serwisów, które z nami współpracują. Najwyższa jakość świadczonych przez nich usług jest dla nas wyjątkowo ważna.
 

DORADZTWO

Naszych klientów traktujemy jako partnerów, a profesjonalną obsługę handlową stawiamy zawsze na pierwszym miejscu. Budujemy relacje i dbamy o interesy klientów.